Saturday, December 31, 2011

2012

Assalamualaikum....

dalam beberapa minit lagi 2011 akn pergi meninggalkan kita dan memberikan laluan kpd tahun 2012 utk menyambung hari2 yang berikutnya...2011 pergi dgn meninggalkan bnyk kenangan samada manis atau pahit..pergi dan takkan kembali...but,still..life must go on...lupakan kisah yang lalu,mulakan hidup yang baru...so,goodbye 2011...we will going to miss 2011...T.T
& Welcome to 2012...hrp2 tahun baru neh akn memberi sinar yang baru & lebih bermakna buat kita semua...^^
Happy New Year 2 all of my Beloved Family,Beloved Friends n of course to My Beloved Incik Abg~ ^.<
may Allah Bless the whole of our New Year~!!

d kala keboringan melanda,aku ngn sis bercadang nak jln2 satu Sarikei...sepatutnya kitaorg g beli brg utk buat makan..dah ada peluang,kitaorg keluar la...tu je masa kitaorg rajin...kalo dh malas,malas la jugak....isk3...time tgh jln2,kitaorg berhenti la kat traffic light..ye la..dah lampu merah,berhenti la..tak kan nk pecut terus jln kot...huh...giler ke hape...
tgh2 nanti lampu tukar hijau lagi,dr jauh aku dh boleh nampak Incik Abg g ngn skuter dia...nak g kerja la tu...dah siap kemas2 lagi tu...hati aku dah berdebar2 menanti saat dia lalu kat tepi aku...heee...lama dah aku tak tengok dia...rasa rindu mnggamit jiwa aku...chewaahh...yer...aku rindu dia...waktu dia lalu kat tepi aku pon dia g pandang jer...tak leh nak tegur2 sbb dia tgh bwk mtr...kang terbabas,aku jgk yg ssh...hekhekhek...aku tak nampak muka dia sbb kena cover...tap apa la...leh nampak badan jer cukup la tu nak melepas rindu...yer tak...

ok la...cukup la utk entry kali neh...nanti aku terukan lagi...k...Wassalam.. Selamat Tahun Baru!!!! ^^

No comments:

Post a Comment