Sunday, December 25, 2011

Today's Journal

Assalamualaikum...

hari neh org2 yg berkaitan menyambut Krismas...kpd kwn2 aku,selamat mnyambut Hari Natal semuanya...have a nice holiday~~!!
mmndngkan hari neh hari Krismas,holiday kan...aku g melantak tengok mcm2 jenis muvi hari neh...semuanya best2...skrg neh pun sbnrnya tgh layan gak..muvi Tangled-Repunzel tu...

hehehe...kalo sblm neh aku tgk dlm laptop,tak terang...gelap je memanjang...tp kali neh aku tengok dlm tv...terang gtu...baru puas...hekhekhek....tadi aku tengok cerita Shrek yg baru tu...apa ke nama nya tu..'Shrek Forever After'..
ha...cter tu la...best gak...1st time tgk..sblm neh blm tgk lagi...tak ada masa pun...

oh ya...hari neh hari ke-2 kwsn rumh kitaorg mngalami banjir...yer...banjir tak mcm dulu2...banjir kali neh kira agak teruk la...paras air tinggi gtuu...tak pernah2 mcm neh...time2 air tgh pasang,aku ngn sis aku smpat gak buat pengambaran utk vdeo clip kitaorg...chewaahhh...perasan kah aku...kehkehkeh...mksdnya,kitaorg smpat gak g snap2 gmbar utk jadkn knangan...mcm banjir tu jrg berlaku je...padahal,kwsn rumh kitaorg tu mmg kerap kena landa banjir...setiap bulan gerenti ada punya...saja nak ambik gmbar..tak salah pun...yg jad model utama ofcos la aku...wakakaka...muka aku neh mmg jarang tak ada kalo dlm gmbr...bak kata org,tak sah kalo muka aku tak ada...ada sikit pun jadi la...hehehe...

ermmm...tgh hari tadi aku ngn sis aku g jenjln beli brg keperluan...tujuan utama,yg sbnr2nya,yg 1st skali kitaorg rancang dari kelmarin just nak beli reload jer...tak ada tujuan lain pun...last2,ada gak pesanan ringkas dr pnduduk kat dalam rumh neh...setiap sorg mest ada 1..tak kira la besar ke,kecik ke...huhuhu...kes2 malas nak keluar rumh la tu....tak pe la..tlg mnolong kn amln mulia..hehe...
smpai2 je aku kat pasar,aku g parking cik skut aku kat sblh skut Incik Abg..mcm tau2 je aku cari parking..cun la sgt aku dpt port tepi skut si Dia...setalah lama..chewahh..formal nya...dah habis kitaorg g beli brg a.k.a shopping,kitaorg g balik kat tmpt parking...sblm tu ada gak aku g jenguk Incik Abg kat tmpat kerja dia...huh..tgh potong kuku la pulak...smpat pulak aku g sakat dia suruh potong kuku aku skali...hekhekehek...oh ya..kat tmpat parking...aku g tulis love letter utk Incik Abg n aku selit kat skut dia...tak panjang...simple unya love letter...aku sertakan ngn angsa origami yg sis aku buat...smpat pulak dia g buat origami tgh2 aku karang love letter...hehehe...yg sbnr2nya,sis aku yg bagi idea suruh aku tulis love letter tu...mula aku tak nak...lps tu,ada ke patut sis aku ckp aku tak romantik...last2,aku buat jugak..abg,terima la seadanya..kalo boleh letak dlm frame eik...jadkan kenangan..huhuhu..berkaitan ngn tidak romantik..yer..aku mengaku,aku bukan lah seorg yg romantik...tak pandai nak layan org..aku seorg yg mmboringkan...hehe..bersabo ler Incik Abg dgn aku...tak pe2...aku akn usahakan supaya aku mnjadi lebih romantik lepas neh...jgn terkejut dgn perubahan aku tak lama lagi...chewahh...tapi,tak sampai lupa diri la..InsyaAllah...lebih baik jad diri sndiri...be urself is better u know..
(hahaha...sempat pulak aku g snap gmbr neh...^.< )

ok...samapai sini je dulu aku punya entry kali neh...lain masa aku update lagi...eik...^^
 Wassalam...

No comments:

Post a Comment