Wednesday, December 22, 2010

Update!!Update!!


Salam....
ha...meh aku kenal kan...
nie la putera baru kat dalam family kiteorg...
aku ada postkan dekat entry2 yg lepas ttg baby neh..
kiteorg panggil si comel nie dgn nama "Razi" je...
kalo susah2 jugak nak sebut,kiteorg panggil je dgn nama "Azi"..
nama glamour dia yang aku ngan akak aku slalu panggil pulak "G" jer...ahahaha
singkat n senang d sebut...
ala2 nama kawan aku la...kawan aku tu kteorg selalu pangil "GG" jer sebab nama dia yg sebeno2 nye "Azizi"...ahahahaha....senang kan...^^Y

ok...berbalik kepada cerita ttg ank sedare aku neh....
kalo korg tengok gambar dia yang seterusnya....
macam2 mimik muka yang dia boleh buat...
apa yang org slalu kata tu, "PHOTOGENIC"...
boleh d katakan macam tu la..
ha!!!
tapi yang sebeno2 nyer..
tu secara kebetulan je....
tapi memang ternyata muka dia chomel la..kalo tak posing pon ok per...
tapi,kalo nak jugak dia neh posing,ha..pandai2 la ngko mengagah2 budak neh..
kalo tak diagah2 budak neh,takkan la ngko tengok dia senyum smpai ke telinga...
stakat nak sengih cam kerang busuk tu dah biasa dah...tak payah diagah pun tak pe...
korg biar la dia main sorg diri atau suruh je dia tengok tv mcm gambar kat bawah neh...gerenti senyum punya..

(Azi paling suka tengok channel kartun yang kat channel 613 tu...^^)

Budak neh memang tak memilih kalo bab2 tengok Tv neh...ada satu masa tu.aku tengok Korea...Part kumpulan girls korea tu nyanyi sambil menari,dia start la sengih sorg diri...terutamanya time kumpulan Girl's Generation(SNSD) tu menyanyi...dia org punya tarian boleh tahan,muka punya cantik n pakaian dieorg pun boleh tahan jugak keseksiannya..apa lagi Si Azi neh...bukan main lagi senyum sorg2...ada kalanya suara dia ketawa tu sampai jugak ke telinga kiteorg...tapi yang aku heran nya,setiap kali group neh buat persembahan tu la dia teruja..fikir puya fikir,akhirnya aku ngan kakak aku buat keputusan,memang sah2 budak neh minat ngan kumpulan SNSD neh...hahahaha...

Neh la Kumpulan yang Azi minat tu..SNSD..cantik kan
(antara kump Korea yg aku minat)

hmm....bercerita tentang gambar2 yg aku ambik neh..cantik jugak eik...ekekekekekeke
tu pun dah berapa kali snap dah gambar2 tu...
gambar2 yang tak cantik tu aku tapis2 kan...
jadi yang tinggal nye,sikit je...tak banyak pun...
tu pun ada yang tak berapa nak diterima la d sebabkan masalah2 tertentu..disebabkan sikit aje yg tinggal aku terima la jugak...huhuhu
tu sebab la aku mengedit gambar2 nie semua..
disebabkan aku minat bidang2 yg berkaitan ngan gambar nie,aku rajin la nak mengedit nya...
kalo tak,tak kan jadi secantik tu gambar2 yang ada neh...chewahhh....angkat bakul sendiri la pulak..tak malu...ahakzzz....XD
ok la...aku bagi korg tengok gambar2 dia yang aku rasa cantik n kiut- miut....huhuhuhu...ok..enjoy!!

pipi dia yg montel tu selalu jadi sasaran *kish2* aku...uhuhuhu

merenung bantal nampak...^^

kebanyakan org tegur mata si Azi neh.....sepet..ala2 mata org Chinese...ahaha..
mana tak nya...nenek dia a.k.a mak aku keturunan Chinese...tu sebab la..ahahaha

gambar neh diambil sebelum si Azi g mandi...Akak aku a.k.a Udak yang ambik gmbr neh..

Senyum Sokmo!!^^Y

No comments:

Post a Comment