Wednesday, December 22, 2010

kesah aku...!!


cute x budak tu?hehehehe...sebenarnya aku pun tak tau siapa budak kecik tu..ntah budak Korea mana ntah...aku jumpa kat internet....eh..bukan aku yang jumpa...kakak aku...tengah2 cari gambar artis Korea semalam..tiba2 keluar pulak gambar budak kecik neh...nampak cute...sebab tu aku suruh akak aku save...huhhuu...tapi,bukan tu yg aku nak citer ari neh..lain...

Coba korg tengok gambar kat bawah neh....cantik tak...korg rasa kat mana neh...huhuhu...bagi kwn2 sekampung aku yang di sayangi..aku rasa korg tau kat mana nie kan...ahahaha...
neh la tempat aku ngan kakak n ank2 sodare aku slalu jogging petang2...tempat neh dekat ngan rumah aku je..ko jalan kaki pun boleh...kalau nak pakai moto ke kereta ke,tak kan sempat panas pun enjin korg d sebabkan jarak nya yang terlalu dekat...huhu...nama tempat neh "Taman Lalu Lintas"...taman neh la tempat pertandingan Lalu Lintas Shell selalu di adakan....memang dari zaman aku kecik2 lagi aktiviti tu di adakan kat sini...hmm...baru hari tu waktu kiteorg dinner kat rumah,abg aku ada cerita kat kiteorg ttg masa lampau beliau...ecewah...agak seram la jugak bunyi nya...bukan "agak".."memang"..memang seram...habis terangkat bulu2 roma kiteorg yang mendengarnya secara live dari empunya diri yang pernah melaluinya...hehe..dia cakap dia pernah jumpa "benda" tu kat taman neh...time tu dia masih lagi student kat SMK Bandar Sarikei pada tahun 1990 lebih macam tu la......ehehehehe...form berapa ntah...dalam pukul 10 lebih waktu malam la dia ngn kawan2 dia jumpa ngan "benda" tu...dia cakap "benda" tu yang dia nampak mcm benda tu merenung dia ngan kawan2 dia..pastu slowly "benda" tu bergerak menuju ke tempat dia org...apa lagi yang diaorg buat kalo tak lari lintang pukang....diaorg sanggup pergi panjat pagar utama taman tu utk melarikan diri...dah tu g lari kat rumah kawan dia yang sorg lagi...nasib baik rumah tu dkat je...huhu....pastu aku tak tau ape jadi...yang pastnya semua selamat...tempat tu memang agak "keras" la...kalo korg tengok pun korg akan rasa yang sama jugak..lagi pon tempat tu banyak terjadi aktiviti atau gejala2 negatif...mana tak nya...huhuhuu....jadi,kalo nak g sini,jgn g sorg2...mest ada peneman...huhuu...di sebalik kenangan yang tak indah tu,ada la jugak kenangan2 yang indah berlaku kat sini...tapi,kalo aku cerita kat sini pun tak cukup la...huhuhu..tapi yang penting semuanya berada dalam ingatan aku...huhuu...

(pembakaran secara terbuka...tak baik utk kesihatan~~!!)


hahaha....aku ngan kakak aku yg d sygi...syg u Sis...^^Y

haa...yang 3 jejaka pingitan sebelah tu la ank2 sodare aku yg d sygi...dia org neh agak nakal...eh...bukan "agak" , "memang" nakal....tapi,kalau diaorg tak ada,sunyi la family kiteorg...huhu...

hmmm...eik...ade pulak budak tu interframe lam gambar neh eik....=.="
ehehehehehehe

watchaaaa!!!

ahahaha...muka2 samseng rumah kiteorg....kecuali aku...aku budak baek jer....ahakz...XD

No comments:

Post a Comment