Wednesday, December 22, 2010

Kurang ajar!!

Cicak!!
makin hari aku makin benci ngan makhluk neh...
aku bukannya sengaja nak benci ngan binatang kecik neh...
dia yang paksa aku...
nak tau kenapa??
sebab...malam lepas aku ngan kakak aku tidur kat ruang tamu...
nak tengok Tv lewat malam la katakn....
masa tu aku dah kat luar...nak tido dah...mata neh memang rasa taknak terbukak dah...
siap pasang penutup mata dah...
akak aku time tu pulak masih dalam bilik..berblogging..
time aku nyenyak2 tido...rasa mcm mimpi pun ada jugak...rasa macam ada yang meraba pipi aku...lembut sangat rasa nya...geli aku dibuatnya...
aku raba la sikit benda tu...
tiba2 benda tu lari dengan sepantas kilat melalui atas dagu aku neh...
cepat2 aku bangun dengan perasaan yang terkejut...
tak jadi mengantuk aku dibuatnya..
time aku angkat tu aku dah nampak benda yang berpijak atas muka aku sbntr tadi...
baru aku tau yang benda tu sbnrnya anak cicak...
kurang asam punya cicak....mak ko tak ajar cara beradab ke hah...
pastu aku menuju ke bilik mendekati akak aku yang masih tak tau apa yang jadi kat aku sebentar tadi....
pastu aku g luar aku sumpah seranah benda tu...
dah aku puas mnyumpah-nyumpah cicak tu,aku g sambung tido balik...
takut jugak aku kalo cicak tu datang balik bawak mak bapak sefamily dia g pijak muka aku lagi time2 aku tgh tido...
aku berfikir sejenak...kalo la aku neh ada kuasa...memang aku dah tukarkan cicak tu jadi macam neh...

kalo cicak tu comel macam neh ok la jugak...
hishh...macam2 je kerenah binatang kecik neh...tak puas ngan berak sesuka hati...g pijak muka org pulak...tak boleh jadi neh...
huh....


No comments:

Post a Comment