Monday, January 2, 2012

tak de tajuk...^^

Assalamu'alaikum...

mlm yg penuh kedinginan....baru je lepas hujan...hehe...menggigil2 duduk jadi tunggul kat dpn Tv neh hah...teramat khusyuk la kiranya aku neh...mmg betul la tu...honestly aku cakap,kalo aku dah ada kat depan TV,aku takkan sedar dgn keadaan sekeliling aku..walau ada org cakap2 kat tepi telinga aku pon aku takkan dengar...aku jadi mcm tu sbb aku terlalu menghayati & mengikuti apa yg ada kat kaca TV tu...tu sbb,kalo ada niat nak panggil aku time tonton Tv,tak yah je la..aku takkan layan punya...nak panggil boleh...tapi aku jawab "ah?" je la...gerenti sakit hati punya...sbb tu,aku sarankan jgn panggil aku time aku tgh khusyuk2 menghayati rancangan yg d tayangkan kat Tv...ekekekeke....

 hari neh Incik Abg keja sampai mlm...ertinya dia akn text aku lambat sikit..so,aku kena la tunggu dgn penuh kesabaran...tak pe...kita layan cerita Merlin dulu...


skrg Merlin dh masuk season 4...tak sbr2 nk tnggu last episode...sepanjang cuti neh aku ngn sis2 aku sekalian g layan cerita Merlin neh dari season 1 & season 3..tu pun sis aku g beli cd sbb ada episod yg tak sempat tengok...season 2 tengok dari TV je sbb cd utk season 2 dah habis kat pasaran...tiap2 hari g layan cerita Merlin...syok sbb leh tau kisah dari mula sbb tengok dari mula la kita tau jalan cerita mcm mana...kalo start tengok dari pertengahan cerita,tak best...rasa mcm tertinggal je...memang tertinggal pun...tak ada selera dah nak tengok...aku ngn sis2 sekalian sebulat suara minat ngn pelakon2 yg sama iaitu si Merlin ngn Arthur...hahahaha...


lepas tu,wlau sejahat mana pun watak si Lady Morgana kat dalam cerita neh,kitaorg tetap minat gak...sbb dia cantek...hehe...sama la ngn si Gwen...sweet..hehe



apa2 pun,cerita Merlin neh memang best utk d tonton seisi keluarga...lakonan yang mantap...kalo kita tengok pun boleh jadi emo sikit jadinya...contohnya Mak aku...kitaorg baru je nak bersuara d kala klimaks,alih2 Mak aku jugak dulu bersuara..akibat terlalu emo tonton cerita...lepas tu dia cakap,"tu sbb Mak tak nak tengok cerita neh..." hehehe...cakap taknak tengok,tapi tengok jugak...siap tengok sampai habis pulak tu....ekekeke....apa2 pun,Mak is the Best...Syg Mak!! ^^

hmm...ok la...setakat neh dulu entry kali neh...nak tunggu Incik Abg balik n kembali kepadaku melalui text neh...bubye~!! ^^ Wassalam...

p/s: Abg,kalo boleh balik kerja baik2...mata tu tak berapa nampak kalo dah mlm2 cam gini...jalan tu  licin lepas hujan...kalo ada org tolong ambik,bagus sgt2 la tu...k...syg Abg~ ^.<

2 comments:

  1. Suka tengok Prince Arthur... :-)

    ReplyDelete
  2. hahaha...ye..betul3..setuju sgt..sbb dia sweet...ekeke...;)

    ReplyDelete