Friday, February 4, 2011

Ahhh!!Nikmatnya!!

Pas aku ngan famili aku menghabiskan makan malam...mak aku bercadang nak kopek buah kelapa yang jiran sebelah beri petang tadi...agak2 dalam 5 biji la buah kelapa yang diaorg beri tu...huishh...segar2 semuanya...diaorg bagi buah kelapa tu pun sebab diaorg nak menebang pokok kelapa tu esok...kesian ngan pokok tu...ehehehehe....memang rezeki kitaorg la buah kelapa tu...pas makan malam,kitaorg meneruskan misi kitaorg makan isi n minum air kelapa tu...fuhhh...nikmat...nikmat..segar sungguh...dah la air kelapa tu memang sedia ada sedap...tambah pulak ngn isi buah kelapa tu yang lembut n fresh...perghhh..macam org selalu kata,"Nak Lagi!!"..hehehehe...memang nikmat time minum air n makan buah kelapa neh..huhuhu...nah aku bagi korg tengok aje la...tak dapat nak share2 'ngap' sekali...huhuu...sori...^^Y

[kulit buah kelapa yang telah di kopek]

[tu tangan kakak aku yang tengah mengorek isi buah kelapa..hehehehe]

[neh isi buah kelapa yang aku dapat dari buah kelapa tu...^^]

[neh bahagian aku....huhuu]

p/s:harap2 ada la rezeki lain pulak yang akan datang pas neh...exp:buah durian....ekekeke...rindu la nak makan durian...tahun lepas tak ada...T.T

No comments:

Post a Comment