Monday, November 22, 2010

Tumpah nya darah seorang BUDAK!!

Salam...
aku nk cerita cket....
hari neh aku menyaksikan eksiden yg mnyebabkn seorg budak perempuan neh cedera...
kesian aku tengok...
nasib baik hidup lagi (x pengsan)..
ngeri aku tengok..
insiden tu brlaku kat perkarangan rumah kiteorg..
budak neh sbnr nye ank sodare aku...
tadi dia neh tgh main kejar2 ngn abg2 dia....kiranya dia neh memang nakal tahap dewa lah katakan...
Tp,malang x berbau , dia akhirnya tewas juga..
jatuh tersungkur jgk la dia akhirnya...
time aku dengar je sore dia menangis,aku dh tau dh mest ada perkara yg siries berlaku neh...
kalo dia menangis , macam yg Mak aku selalu cakap , boleh kiamat dunia d buatnya...
aku datang mendekati tempat kejadian..
tup tup aku tengok,bibir dia dh bertukar jadi bibir Angelina Jolie dh....
aku rasa bibir dia neh lagi seksi...mana x nyer , kalo bibir dh terhantuk kat simen then trkena plak bahagian yg ada gigi , isk...x dapat aku bayangkan...
tambah lagi darah yg mengalir tak terhenti kat bibir dia tu...
eee...aku neh sbnrnya pantang tengok darah...
tengok darah sikit je,aku mesti rasa lain macam....
nak muntah ada,kecut perut ada..ha...kalo yg melibatkan kecederaan yg teramat parah tu,lagi la...aku rasa boleh koma aku di buat nya...
hahaha....nasib baik time neh dia dh ok.tap macam ada la trauma sikit2...
petang tadi dia tidur pun ada sesekali dia mengigau...
agak nya mengigau pasal tu kot....
huhu...sayu hati aku tengok..
hmmm...takpe la sygku....esok2 baik la tu....
ok la....aku dh mengantuk neh....jam pun dh menunjukkan 12:59 am dh....
aku berhenti d sini dahulu...
wassalam...

No comments:

Post a Comment