Sunday, May 16, 2010

Super Junior 4th album!!!^^



haha..
neh la oppa2 ksygn aku iaitu Super Junior!!
cute x??^^
stiap lagu dierorg aku dh siap hafal dh..
dgn tarian2 nyer skali..
haha..
maybe tu la org gelarkan peminat fanatik..
hahaha..^^
baru tengok dlm media massa dh terjerit2 mcm org kena sawan..
belum lagi jumpe secara live..
ntah ape yg akn jadi kat diri ku neh..
siap2 koma smpai 1 minggu kat hospital d sbbkn tengok oppa2 tu secara live dpn mate..
hahahaha..
isk..tak nak aku...kalau rebah dkt Super Junior tak pe la jgk..
neh..kalu rebah kat org lain...sape yg malu...aku jgk!
hehe..XD
gmbr kat ats tu la cover album trbaru dierorg yg b'title "BONAMANA"..
best giler!!!
klo nk beli album dierorg..beli la yg ori!!
hahahaha..^^
ok..aku nk cau..prgi jogging ngn kakak kuh...
da..adios...^^

No comments:

Post a Comment