Thursday, November 1, 2012

Hello..:))

Assalamu'alaikum...

woaaaa....lama dah aku x update blog neh...rindu mmg sgt2 rindu nak update..tapi ye la kan..masalah kekangan masa...aku skrg neh tgh sibuk buat persiapan kawen...sibuk sangat...nak kena buat tu,buat neh sampaikan aku x ada masa nak buat menda2 len...ok...semua tu aku tipu...saja nak buat gimik...blom nak kawen pon...yang kawen tu,insyaAllah,jodoh dh smpai,sampai seru nak kawen tu,boleh la kawen..tp skrg belum lagi..lama lagi kot..x tauk la..hanya mmpu merancang..kan kan..
skrg aku sibuk belajar..aku belajar utk berjaya..chewahhh..aku belajar utk STPM la..x lama lagi kitaorg nak exam...5/11/2012 , aku akan menduduki STPM..STPM baharu..STPM sistem Modular..STPM yg guna sistem semester...yaa!!!! kitaorg merupakan generasi baharu yg pakai sistem baharu...kitaorg la TIKUS PUTIH kementerian pelajaran M'sia neh...baiklah..sistem baharu neh kira menyenangkan la..tp perlu struggle,so that korg x yah repeat pd smester depan...stress jugak la...kitaorg baru je masuk bulan 5..dah nak STPM bulan 11 neh...huuh...tambah2 kitaorg x ada pengalaman sbb neh sistem baharu kan...harap2 boleh la lulus dgn cemerlang..dpat pointer yg baik..x nak gagal sejarah lagi..aku x nak repeat kat smester dpn...ssh hidup guwa weihh..kehkehkeh...insyaAllah..insyAllah..insyaAllah,ada jalan nya....ngehehehe...

baru tadi aku balik dr kedai makan yg mmg sedia ada popular kat Sarikei,Sarawak neh..Taman Selera...makan nasi Pattaya n teh C peng je...huhuhu...buat suprise ngn my sayang..jgn salah fhm eik..bukan Abang sayang yg aku mksdkan..dia merupakan salah sorg sahabat yg kitaorg sayang...hehehe...dah tua pulak dia hari neh...apa2 pun,aku mmg aku jugak yg tua dulu dr diaorg..hehehehe...
kitaorg buat kejutan smpaikan dia mnangis tau..jahat x,jahat x?kehkehkeh..kitaorg mmg tau dia x suka suprise,tp kitaorg buat jugak...alaa...bukan selalu kan...apa2 pun,kitaorg sayang kat dia...^..^
ok la...setakat neh dulu post aku kali neh..kalo rajin aku post lagi...kot...hehehehe...
worise....Wassalam...^..<

No comments:

Post a Comment