Thursday, July 26, 2012

My Activities !

Assalamu'alaikum...

petang tadi aku balik akhir..mcm biasa,aku ada kelas tutorial...nasib baik tak bosan sgt..tutorial BM hari neh...habis kelas sesi pagi pukul 1.05 tgh hari...habis kelas tutorial pulak pukul 2.40 pm..so aku kat sekolah selama 8 jam lebih..fuhhh...pengorbanan sbg pelajar la neh...tak pe2..masa tunggu tutorial mula pukul 1.25 pm start,tak ada masa balik rumah,stay kat sekolah je...masing2 on lappy sendiri..ada yg on9..ada yg layan muvi...aku tergolong dalam org2 yg layan muvi..hihihi...nak on9 jgn harap...ada tu ada,cuma sekejap...aku cuba try test on9,tapi d sbbkn line lambat mengalahkan siput khinzir n the gang je...tak jadi la aku nak on9...terbantut & hilang selera guwa...ngeee...so aku layan muvi je ngan kwn aku yg dok sblh menyebelah...lagipun mmg kitaorg sama kepala n aku rapat dgn diaorg...kalo bab tengok muvi,kitaorg akn layan muvi Oggy & the Cockroaches...


perghhhh...punya galak kitaorg ketawa sampai tak hengat dunia beb...classmate aku yg dok belakang nun jauh d sana pun boleh sama tergelak bila tegok muvi Oggy neh...aku pun mula hairan mcm mana diaorg leh gelak sedangkan sound muvi tu tak sampai ke hujung dunia..aku kan dok depan sekali...dah la depan sekali,masuk kelas terus menghadap cikgu sbb meja guru kat depan aku je,dah tu at the centre pulak...mmg strategik tmpt aku neh..pandai aku pilih eik...n bila fikir2 balik mcm mana diaorg boleh join gelak dr jauh,baru aku ingat,kartun neh bukan ada bercakap pun..buat aksi je..tu dah memadai nak buat org gelak guling2...hihihi...& yg paling best nya,start dr hari yg kitaorg mula layan muvi Oggy neh kat dalam kelas,classmate yg join gelak dr jauh neh gelar la aku n kwn aku yg 2 org neh sbg "Geng Zo zooii" atau "Aliza n the cockroaches"... yg pkataan "Zo Zooii" tu diaorg dapat dari background muzik Oggy...hihihi...kreatif nya diaorg neh...bab2 mcm tu mmg pandai...laju je diaorg..huh..tak pe la...yg penting,classmate aku semuanya sporting...best kwn ngn korg wlaupun baru je kenal dlm masa yg singkat...hewhewhew...sayang korg!!
hari neh hari Khamis..so,esok hari Jumaat...yey!! aku suka hari Jumaat..sbb masa sekolah singkat je..11.50 pg dah balik...tak lama pon...tapi,pagi esok ada perhimpunan pulok dah..tak pe laa...huhuhu...lagipun hari esoknya,kita berhujung minggu...boleh rehat,santai2 kat rumah...nak buat spring cleaning bilik aku...baru selesa kalo kemas...kan kan...^^
ok la geng...aku nak blah...buat kerja sikit...kalo ada masa lagi aku update..no worries...slagi aku d beri kesempatan utk bernafas pada hari2 berikutnya,insyaAllah aku tetap update...ok...da...May Allah Bless Us All n Hope This Ramadhan will give us More Barakah...amin... ^^

Wassalam...

No comments:

Post a Comment