Wednesday, February 29, 2012

huhh!

Assalamu'alaikum....

puhhhh...puhh...berdebu dah blog aku...sarang labah2 pun banyak neh ha...lama dah aku tak update blog aku neh...tak ada kesempatan..sibukkk....huhuhu
opss...ketawa pulak...aku lupa pulak keadaan aku skrg neh..aku skrg tgh berduka cita..BADMOOD..mcm neh la agaknya muka aku skrg..



penyakit neh dtg waktu aku ngn kwn aku g keluar sarapan la neh...huh...tak nak cerita panjang2...mula2 tu mmg mood aku baik sgt2...lepas je aku tgk gambar tu,huiiihhh...angin satu badan....darah mula naik...muka aku terasa panas...nasib baik kwn aku ada...boleh cover gelak2 wlaupun hati tgh merana...tak nak org lain tau selain aku ngn kwn aku je tau perkara sbnr...aku kasi signal ngn kwn aku melalui mesej telefon...aku ckp "rasa nak nanges pun ada gak tgk gmbr tu weihh.." kwn aku jwb... "takpe2..biar bibir tu ukir senyuman tapi hati ttp nanges.." perggghh...camne tu...aku dah la kalo part2 nak sembunyi perasaan sbnr mmg tak leh...aku nak tenangkan diri,aku mintak kbnrn g toilet...aku g cuci muka aku betul2...biar sejuk sikit muka aku...dr tadi panas sgt menahan amarah...huh...lepas tu,sepanjang kitaorg sarapan,aku diam seribu bhs...malas nak cakap2..cakap pun bila perlu..bila ngn kwn aku yg sorg tu je aku leh ketawa2,senyum2...huhu...
perasaan aku berkecamuk...mula aku tgk gmbr tu dah aku rasa mcm nak nanges...nak cover.aku main2 ngn mulut aku...takut pulak tiba2 jadi mcm neh...


lepas tu,aku rasa mcm nak jerittt kuat2 biar jadi mcm neh...


kalo tak pun mcm neh....


biar semua org tau yg aku tgh marah waktu tu...hakhakhak..tapi,tak sampai hati la...tkt org lain tercekik masa makan tiba2 dgr aku neh menjerit....aku pun ada sifat berperikemanusiaan tau...ok la...skrg pun tak ada mood nak cerita panjang2...kalo cerita dr mula gerenti tak habes....huhuhuhu...
k...babai...take care semuanya....Wassalam....

No comments:

Post a Comment