Wednesday, December 14, 2011

Coret-Coret

ok....dimulakan dgn...


wahai pmbaca2 sekalian...

sekejap tadi aku g blogwalking...lama dah aku tak singgah kat blog2 org..lama dh aku tak mengeratkn silaturrahim ngn blogger2 smua...hehehe
oh ya...shoutbox yg lama dh aku tukarkn kpd yg baru...yg lama ada prblm sikit...tu yg tukar tu...:)

aku dah tak tau nak buat apa dah skrg...smua kerja aku dah selesai...skrg nak rehat2,santai2...n tgh menunggu text dr Incik Abg ku Syg...aku tak nak la ganggu dia skrg neh walaupun aku tau dia dah balik kerja ptg tadi...kot2 dia tgh berehat...tgh penat bekerja d siang hari...lepas neh pndai2 la Incik Abg text aku...Jam dia nk text aku pun aku dah tau...dah terbiasa ngn rutin harian kitaorg...terasa rindu ngn Incik Abg...d saat menanti khabar dr Incik Abg neh,seksa jugak tuu.....ptt la org ckp,'penantian satu penyeksaan'...huahuahua...tak la seksa mana pun...saja buat suspens...
tadi ptg,aku ngn kakak aku yg trsyg g jln2 beli brg..Mak suruh...sampai2 je kitaorg dkat destinasi yg ingin kitaorg tujui,aku parking Mr.Skut kat port biasa...dr jauh aku dh boleh nampak skut Incik Abg..hehe...smpat pulak aku g usha2 Incik Abg kat tempat kerja...tapi malangnya aku tak nampak sgt sbb mata aku tgh silau ms tu...tp aku dpt rasa yg Incik Abg ada dkat kaunter tgh mlayan planggan ms aku lalu dpn farmasi tu...tak apa la...biar aku tak nampak muka dia...malas nak kacau...hehehehe..."psanan buat Abg Syg,kerja baek2 eik..rindu kat Abg.. ;)"


(gmbr neh aku ambik smbunyi2..time neh Incik Abg dah habis kerja..kitaorg g lepak kat tmpt parking sblm kitaorg balik..hehehe..)

orite...smpai sini je dulu entry kali neh...kehabisan idea pulak memalam buta neh...tadi bukan main banyak gtuu...akibat banyak sgt kerja yg aku buat dr tadi,sampai aku lupa nk type apa dah...hehehehe...
tak apa2,kalo umur panjang,kita jumpa kat entry yg akn dtg...okeyh...^^

babaiiiii~!!GudNite~~!! ;)
sekian..Wassalam...


2 comments:

  1. adeq...kmk tauk sapa gerek ktk ya! Adui...hahaha...kmk n geng2 kmk pernah nyakat nya...kmk org masuk keday nak, tertangga la kerja 0 ya...kwn kmk sebenarnya mok beli k buang scar hari ya. Kmk n nok sorang gik nyakat nya tanya hal keja 0. Lucu ewh...ada ka ptut nya madah kmk org f6 gik skolah...adui...dah nak keja dah kita. Lucu...pasya last2 ngaconya baruk kmk org mdh kmk org mbiak maktab...hihihi...soe dek ngaco boyfie ktk...suka2 nyakat. Salam kenal k. Ada masa boleh jumpa d ck lak...reunion blogger kt mok. :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha..salam kenal juak..x hal la kak...x kesah pun...ada nya crita..kekeke..muka akak2 sekalian muda glak,ya mlh nya saruk kali...x da idea,tekak jk la skati..insyaAllah,mun da jdh kta jumpa...psl reaunion ya boleh juak...ada reunion juak ka?hehehehe...;) ;) ;)

    ReplyDelete