Saturday, May 14, 2011

Suka Duka!!

Salam...huhuu...
jam dah menunjukkan pukul 9.51 p.m...
aku masih kat dpn laptop...hujung minggu je aku leh berjaga mcm neh...kalo time esok nya nak sekolah,aku akan tido pukul 9.30 / 10.00 mlm...hari Isnin je aku tido pukul 10.30 sbb aku ngn parents aku g tengok Awan Dania...huhuhuu...feveret tu...


skrg neh aku tengah tulis enrty smbil tengok cerita Ayat2 Cinta...hehehe..lama dah aku tak tengok cter neh...teringin jugak aku nak jiwang2 sikit mlm2 buta neh...huhuhu...



hari neh pulak,Kadet Remaja Sekolah kitaorg ada menganjurkan sukaneka utk ahli2 je...
best giler...sbb aku jadi AJK...ekekeke..ada jugak aku main sikit2...huhu...enjoy lah..kitaorg buat dgn bersungguh2 sbb tahun neh tahun terakhir kitaorg kat sekolah tu...huuuu..kalo aku terkenang tahun terakhir kitaorg kat sekolah neh,terasa sayu pulak..huhuhuu..sbb bnyk kenangan aku ngn kawan2 aku kat sekolah tu ha....
masa kitaorg hepi,gadoh2 n banyak lah....
terasa berat nak tinggalkan zaman sekolah...tapi,hidup mesti d teruskan...banyak lagi yg perlu kita hadapi lepas neh...insyaAllah...

haa..aku nak siarkan kat korg gambar2 yg kitaorg ambik tadi...huhuhu...enjoy!!!^^






gambar neh pun sebahagian je...kalo nak tengok lagi,add la fesbook aku....ekekekeke...sudi2kan la add aku punya fesbuk eik....

ok la....setakat neh la dulu entry aku kali neh...lain hari kita sambung lagi....owrite!!!
Wassalam....^^

1 comment:

  1. Nice and cool blog
    done follow your blog,
    follow mine at outsyedtheboxes.blogspot.com

    ReplyDelete