Saturday, May 7, 2011

Apa yg aku buat??

Salam...ekekekeke...
semenjak aku tak update belog neh,apa yg aku buat?
mcm2 yg dh aku buat tau....nak tau apa yg aku buat selama neh?
haaa...neh dia....amek ngko..aku mengedit gambar buah hati pengarang jantung neh haaa....XD


haa...yg neh aku suka sgt2...sbb apa...sbb inchik Razi kiter dah tukar jadi Awekz...hahahahaha...
bnyk jugak peminat2 dia neh..ekekekeke




neh gambar dia yg aku baru je ambik kelmarin...uhuhuhu....comel sgt time dia pakai spect neh...tu pun spect yg tak ada degree..tu sbb berani bagi dia pakai...XD


gambar neh pun aku baru ambik kelmarin...songkok tu abg dia punya..abg dia baru nak g kelas KAFA...jadi,kitaorg pinjam la jap dia punya songkok tu...mak dia yg suruh..sbb nak tengok kecomelan dia time pakai songkok neh..ekekeke


hehehehehe...tersangat2 chomel...


neh pulak Aisyah...Aisyah yg suka terpekik terlolong...huhu..time neh kat tepi pantai...pantai Mukah...kat Mukah tu ada Pesta Kaul...entry aku yg sebelum neh ada ceritakan pasal Pesta Kaul tu..kalo yg tak tau n nak ambik tau tu cek la entry INI...huhuhu

ok la...berkaitan ngn Pesta Kaul...aku ada pergi kat situ hari Ahad minggu lepas...baru je tu...best jugak..sbb tepi pantai kan...banyak org main layang2....dah la layang2 bukan nya yg kecik tu yg selalu budak kecik main tu...yg neh layang2 besar punyee...ekekekeke...pastu ada permainan tradisional org Melanau yg bernama Tibau..korg tak tau apa tu Tibau kan...tibau tu sejenis permainan tradisional org Melanau...


benda segi tiga tu lah Tibau...tak berapa nak nampak lah...jauh sgt...huhuhu

" Cara Bermain:-
Bermula dengan seorang pemain, kemudian pemain ke 2 akan melompat ke atas pemain pertama tadi, begitulah seterus pemain ke 3, 4, 5, sehingga Tibau tak boleh berayun lagi. "

informasi neh aku dapat dari belog Mak Udak neh..huhu..aku pun tak tau dia siapa...uhuhuhu...aku search kat internet jer...tengQ Mak Udak...^^


neh khemah utk pameran..huhuhu...


yg neh rumah burung yg ada kat Mukah tu...hehehe..maju dah burung2 kita sekrg neh...siap ada rumah batu lagi tu...kakak aku cakap mesti banyak burung2 yg check in kat rumah tu..huhuhu...


aku suka ambik gambar2 pemandangan neh...dalam fesbuk aku banyak dah gambar2 pemandangan yg aku ambik.ekekeke...tambah2 lagi kalo aku dah ada kamera sndiri...kalo aku nak beli kamera...aku mest beli kamera Nikon DSLR..aku memang minat kamera2 yg besaw2 mcm tu...setakat neh aku minat Nikon...alhamdulillah la kalo aku ada benda tu...ohohoho...jeles aku tengok ramai org pakai menda2 kesukaan aku tu...huhuhu...insya Allah kalo aku dah besaw n ada duit aku nak beli kamera pujaan neh...



ekekekeke...harap2 la menjadi kenyataan eik...huhuhu


Sunset....

ok la...smpai sini je lah eik....kalo nak tengok gambar2 tu lagi..kat dalam fesbook Patik ada gambar2 selebihnya...ok..rajin2 la add fesbook Patik...ekekeke...*promote sendiri..kesian...XD*

Wassalam....^^


No comments:

Post a Comment