Friday, April 1, 2011

Cerita aku kali neh!!!

huuuuu.....salam...lama dah aku tak update belog ksygn aku neh...
maklum la...dah dekat nak SPM neh..sebok sgt2...huhuhu...banyak cerita2 ttg aku selama aku tak update belog neh...ada yg sedeh & ada yang gumbira...
minggu lepas aku ada ngan mesyuarat agung Persatuan Pelajar Islamaku dapat jawatan Pengerusi dalam Persatuan tu...syukur sesgt..huhu..dari jawatan setiausaha pergi ke pengerusi...ok la tu...Ustazah dah beri kepercayaan kat aku utk mempengerusikan persatuan tu...Syukran Ustazah...saya akan menjalankan tugas sayan dengan baik n jayanya...InsyaAllah...huhuhu...
pastu,aku excited sesgt sbb hari Rabu lepas,aku ngan rakan2 pengawas yg lain ada buat spotcheck..huhuhu...lama gak tak buat aktiviti tu...tapi,aku bukan excited sbb spotcheck...tapi,sebab lain...sebab lain tu aku takut nak mention...tapi takpe lah...kalo dia terbaca pun apa leh buat...nasib lah..hahahaha...aku dipilih mengetuai sebuah kumpulan utk spotcheck neh...time aku tengah ambik pengetip kuku,aku terpusing belakang n tengok,eih!!!!Org Jepun aku!!dia d masukkan dalam kumpulan aku neh tadi..eee...best nyer!!hahaha...bukan selalu tu...hakhakahak....hmm...aku belum pun mention ttg Org Jepun aku tu kan...tak pe lah...takyah mention sape dia....takut lak dia tergerak hati nak tengok belog neh n terbaca entry neh...huhuhu....yang aku dapat bagitau ttg dia,dia neh sama umur ngn aku cuma dia kelas lain...budak pandai la katakan...dia bnyk peminat termasuklah aku...XD
muka dia neh ala2 Jepun*tapi sebenarnya dia neh Chinese boy*...huhuhu...dia tak tau pun aku suka kat dia...aku pun tak nak dia tau...takut la aku kena bantai ngan awekz2 peminat dia yang lain tu...lagipun,aku tak tau pun hati dia mcm mana..perasaan dia mcm mana terhadap aku...ntah2 tak suka ngan aku...kan ke malu aku dibuatnya..hehehe...yang aku tau dia baik orgnya...senang senyum ngan sapa2 termasuk aku...hakhakhak...
hah...neh dah melebih2 neh....hmmm...takpe2..yang penting dia tak tau n asalkan aku bahagia ngan life aku neh...XD

berkaitan ngn jawatan tu tadi...aku ada cerita...aku ada luahkan perasaan aku neh dengan menulis...aku hias baik2 lagi tu...lama jugak aku hias2 menda neh...nah..aku bagi korg tengok karya aku neh...hehehe...^^

"janganlah korg lupakan kawan korg macam kacang lupakan kulitnya...jangan lah korg datang kat sahabat korg time korg susah je...adakalanya manusia neh time dia susah je dia nak kat kawan dia...time dia senang dia lupakan kawan dia...apa jenis kawan mcm tu ah??tu dah dikira tak mengenang budi namanya....pergi pun tanpa sebab....kalo korg pergi dengan sebab yang munasabah,takpe la jugak...Hargailah kawan korg selagi dia masih ada...kalo dia dah takda,aku cakap betul..korg akan menyesal tak sudah sebab menyisihkan dia n tak memperdulikan dia....tak tipu punya...."

apa yang aku luahkan kat atas tu semuanya datang dari lubuk hati aku...ikhlas tau...nak menanges pun ada jugak time type2 ayat tu ...lagipun aku sendiri yang mengalaminya kan....
aku harap si "dia" akan sedar dengan perbuatan dia ngn kitaorg yang mengalami neh...^^Y


No comments:

Post a Comment