Saturday, January 8, 2011

Udang di Sebalik Batu..!!^^Y

Salam...hah...baru malam tadi Raja Lawak 5 mula bersiaran...huhuhu...tapi aku tak ada tengok pun...abg aku cakap best...aku nak la jugak tengok...tak lama pas tu...ada pulak ulangan rancangan neh..huhuhu...rezeki2...memang best la jugak...tak ada yang tersekat2 nak bercakap time persembahan diaorg tu..bagi aku,OK~~!!huhu

Tapi,bukan tu yang aku nak cakap...hal lain...hah..kat bawak tu smua gambar2 yang aku ambik dari kalendar free yang aku dapat hasil dari pembelian buku majalah e-pop yang ada kat bawah neh awal bulan neh tadi...

(ee...gambar kumpulan B2ST a.k.a Beast la...ekekeke)

huhuhuhu...aku memang melanggan majalah neh setiap bulan sebab tu je la majalah yang boleh aku dapat informasi tentang artis2 Korea yang aku minat selain daripada berita2 dari internet...memang syok lah bagi aku sebab semua gambar2 dalam tu gambar group Korea yang aku memang minat dari dulu lagi...uhuhuhuhu...time aku belek2 majalah tu kat kedai,aku hairan jugak kenapa harga dia mahal sgt(RM 10.90)...biasanya aku beli majalah e-pop neh murah je(RM 6.50)...rupa2 nya ada udang di sebalik batu..ada hadiah free yang diaorg bagi sebenarnya...huhuhu...nah..aku bagi preview sikit ngan korg berkenaan ngan kalendar tu...^^Y

(neh mukasurat depan sekali kalendar tu...)













(neh bahagian belakang setiap bulan dalam kalendar tu)












(then,neh bahagian belakang sekali kalendar tu...)

Jadi,tu jer la kandungan2 yang ada kat dalam kalendar tu...huhuhuhu...ok..tu aje la entry aku hari neh...lain hari insyaAllah aku bagi entry yang baru ok...da...Wassalam...^^Y

2 comments:

  1. same la kalendar kite...heeee

    ReplyDelete
  2. hehehehe...ye ke....dapat dari e-pop kan...hehehe..sy suka tengok kalendar tu...cute..bnyk artis2 k-pop yg best2 lagi tu walaupun tak semua kan...XD

    ReplyDelete